دانشنامه

تاثیر VR و AR در بازاریابی مشتری محور

تاثیر VR و AR در بازاریابی مشتری محور

بازاریابی، علمی است که پیوسته در حال تکامل و پیشرفت است. درست زمانی که احساس می‌کنید روش‌های بازاریابی خسته‌کننده و تکراری شده و یا روش‌های موجود به اندازه کافی مخاطبان

۸ خرداد ۱۳۹۷
سفیر برند، چهره برند

سفیر برند، چهره برند

حضور سلبریتی‌ها و اشخاص معروف حضور سلبریتی‌ها و اشخاص معروف در تبلیغات برندهای مختلف موضوع جدیدی نیست. حتما شما هم شاهد تبلیغات بسیاری بوده‌اید که در آن سلبریتی معروف نقش

۸ خرداد ۱۳۹۷
معمای الگوریتم های سوشال مدیا

معمای الگوریتم های سوشال مدیا

الگوریتم‌های سوشال مدیا چطور کار می‌کنند؟ چرا شبکه‌‌های اجتماعی الگوریتم دارند؟ اصلا،‌ الگوریتم چیست؟ من و شما در اینستاگرام پست‌های تبلیغاتی مختلفی را می‌بینیم. حتی اگر دوستان مشترک زیادی داشته باشیم و

۸ خرداد ۱۳۹۷
مهم ترین معیارها برای ارزیابی موفقیت تجارت‌های الکترونیک

مهم ترین معیارها برای ارزیابی موفقیت تجارت‌های الکترونیک

صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین چطور و با چه معیارهایی باید بفهمند که فروشگاه اینترنتی آن‌ها در مسیر درستی قرار دارد؟ چطور باید موفقیت کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ و استراتژی‌های سئو سایت را ارزیابی کنند؟ به کدام داده‌ها باید

۸ خرداد ۱۳۹۷
سفر و کار در هنگام لورم ایپسوم

سفر و کار در هنگام لورم ایپسوم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که

۸ خرداد ۱۳۹۷