دانشنامه
-
تاثیر VR و AR در بازاریابی مشتری محور
بازاریابی، علمی است که پیوسته در حال تکامل و پیشرفت است. درست زمانی که احساس میکنید روشهای بازاریابی خستهکننده و تکراری شده و یا روشهای موجود به اندازه کافی مخاطبان
Published by سید محمد حسینی -
سفیر برند، چهره برند
حضور سلبریتیها و اشخاص معروف حضور سلبریتیها و اشخاص معروف در تبلیغات برندهای مختلف موضوع جدیدی نیست. حتما شما هم شاهد تبلیغات بسیاری بودهاید که در آن سلبریتی معروف نقش
Published by سید محمد حسینی -
معمای الگوریتم های سوشال مدیا
الگوریتمهای سوشال مدیا چطور کار میکنند؟ چرا شبکههای اجتماعی الگوریتم دارند؟ اصلا، الگوریتم چیست؟ من و شما در اینستاگرام پستهای تبلیغاتی مختلفی را میبینیم. حتی اگر دوستان مشترک زیادی داشته باشیم و
Published by سید محمد حسینی -
مهم ترین معیارها برای ارزیابی موفقیت تجارتهای الکترونیک
صاحبان کسبوکارهای آنلاین چطور و با چه معیارهایی باید بفهمند که فروشگاه اینترنتی آنها در مسیر درستی قرار دارد؟ چطور باید موفقیت کمپینهای دیجیتال مارکتینگ و استراتژیهای سئو سایت را ارزیابی کنند؟ به کدام دادهها باید
Published by سید محمد حسینی -
سفر و کار در هنگام لورم ایپسوم
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که
Published by farhad

تاثیر VR و AR در بازاریابی مشتری محور
بازاریابی، علمی است که پیوسته در حال تکامل و پیشرفت است. درست زمانی که احساس میکنید روشهای بازاریابی خستهکننده و تکراری شده و یا روشهای موجود به اندازه کافی مخاطبان

سفیر برند، چهره برند
حضور سلبریتیها و اشخاص معروف حضور سلبریتیها و اشخاص معروف در تبلیغات برندهای مختلف موضوع جدیدی نیست. حتما شما هم شاهد تبلیغات بسیاری بودهاید که در آن سلبریتی معروف نقش

معمای الگوریتم های سوشال مدیا
الگوریتمهای سوشال مدیا چطور کار میکنند؟ چرا شبکههای اجتماعی الگوریتم دارند؟ اصلا، الگوریتم چیست؟ من و شما در اینستاگرام پستهای تبلیغاتی مختلفی را میبینیم. حتی اگر دوستان مشترک زیادی داشته باشیم و

مهم ترین معیارها برای ارزیابی موفقیت تجارتهای الکترونیک
صاحبان کسبوکارهای آنلاین چطور و با چه معیارهایی باید بفهمند که فروشگاه اینترنتی آنها در مسیر درستی قرار دارد؟ چطور باید موفقیت کمپینهای دیجیتال مارکتینگ و استراتژیهای سئو سایت را ارزیابی کنند؟ به کدام دادهها باید

سفر و کار در هنگام لورم ایپسوم
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که




